пʼятницю, 27 лютого 2015 р.

Прихильниця Запорізької «Студентської Свободи» Марія Савва пожертвувала волоссям заради українських захисників

12 лютого 2015 року прихильниця Запорізької «Студентської Свободи» Марія Савва пожертвувала волоссям заради українських захисників.

Молода патріотка підстригла власне довге волосся, котре відрощувала декілька років. За отримані з продажу кошти – 830 грн придбала термобілизну, балаклаву, рукавиці та шкарпетки. Цю подію висвітлив телеканал «Запоріжжя».

«Я давно думала, як допомогти нашим воїнам та водночас думала, над тим, щоб змінити зачіску. Одного дня, я йшла по вулиці і побачила оголошення про купівлю волосся. В той момент я подумала, що це якраз чудова можливість продати волосся і на отримані кошти купити найнеобхідніше для солдатів. Тоді я пішла у перукарню, підстриглась, а волосся продала. Наступного дня я купила теплі речі і відвезла все це у штаб допомоги», – зазначила прихильниця Запорізької «Студентської Свободи» Марія Савва.

Прес-служба Запорізької обласної організації ВГО "Студентська Свобода"

Немає коментарів:

Дописати коментар